Pages

Tuesday, April 27, 2010

secoNd chaNce..laSt chanCe..

peluang terakhir..
aku dah buat keputusan..
i will give him a last chance of his life..
untuk membuktikan..
that he will never broke my heart and make me bleeding inside.
as long as..
he promise he will never
make my heart hurt again..

i juz need a time..
giving me some time to back to normal..
its hard for me to accept this..
perlu melembutkan hati yang sedia keras...
perlu merawat hat
i yang terluka...
tp.. percayalah.. wal
aupun sudah sembuh..
parut luke still ade kat hati ni..

i juz want u understand..
the last chance i giving u...
is coming from my considerate to the kindness that u giving me
dalam masa kite bersama...
i kno
w that..
sume orang tak terlepas dari melakukan kesilapan..
even myself...
so.. u deserve the last chance..

i juz want u...
to use this chance properly..
don't ever make my heart hurt again..
because.. if u did it fo
r one more time..
i will disapp
ear from u...
forever until the end of my life..
that my promise...


i do love u...
but try to understand my feeling...
waiting until everything will be ok..
will u??


~~lo0king back On the things I've done~~

4 comments:

  1. abg nk ckp bi,abg xberapa pandai sgt nk ckp...tp..abg janji ayg..abg akan gunakan peluang yg ayg bg dgn elok skali ayg...abg xkn lukakan ayg lg...xkn sakit kan ati ayg..tp,mcm ayg ckp,xsmua manusia smpurna,abg manusia biasa,abg boleh lakukan kesalahan..tp,abg akan cuber yg terbaik,abg akan bahagia kan ayg,abg kan sentiasa ade utk ayg setiap msa,xkn terjadik seperti yg lepas..ayg dh menjadik keutamaan dalam idop abg...hanya ayg..abg cuma mintak,ayg bukak balik pintu hati ayg,bg abg msuk,biar abg selam ati ayg,abg jaga ati ayg,abg belai ati ayg,abg manjakan ayg seperti ratu bg diri abg...hanya ayg yg ader dlm idop abg,abg impikan kiter idop bersama,lalu dan jalani idop tua kiter bersama,abiskan masa,luangkan msa,utk kiter berdua ayg...hanya ayg yg terakhir dlm idop abg,penyeri idop abg,ayg slalu wat abg tersenyum.......abg rindukan setiap kali bersama ayg,tiada ape yg dpt tandingi ayg,biar yg dtg secantik mana,tp,ayg tetap dihati abg,kerana,cinta abg,milik ayg...MILIK AYG...utk kekasih abg,abg dgn ati yg ikhlas dan jujur,abg cintakan ayg lebih dari segala galanye...ayg pelengkap diri abg..abg xperlukan ape2....ape yg abg perlukan..HANYA DIRI AYG~~KEKASIH KU AYG TERSYG DLM IDOP KU....

    ReplyDelete
  2. buktikan pada org... sabar dengan orang...

    ReplyDelete
  3. abg bukti kan...hanya utk ayg...sorang2 kekasih abg...tp,abg manusia biasa,tetap melakukan kesalahan...tegur la abg klau abg ader wat silap...

    ReplyDelete
  4. Resah yang ku
    Ubah dalam kata
    Melukiskan kesunyian
    Tanpa engkau aku tak mengerti

    Meski
    Pagi itu menatapi
    Akan sunyi tanpamu
    Menemani aku sepi

    Tanpa.. Cintamu aku resah
    Tanpa.. Kasihmu aku hampa
    Tanpa.. Dirimu aku mati


    Tanpa.. Cintamu aku resah
    Tanpa.. Kasihmu aku hampa
    Tanpa.. Dirimu aku mati


    Tanpa.. Cintamu aku resah
    Tanpa.. Kasihmu aku hampa
    Tanpa.. Dirimu aku mati


    Kini benar-benarku rasakan
    Dalam benuk hatiku tanpamu
    Ku tak mengerti
    Takut
    Takut jauh dari dirimu
    Kan kau tinggalkan aku sendiri
    Tanpamu ku mati


    Resah yang ku
    Ubah dalam kata
    Melukiskan kesunyian
    Tanpa engkau aku tak mengerti

    Tanpa.. Cintamu aku resah
    Tanpa.. Kasihmu aku hampa
    Tanpa.. Dirimu aku mati


    Tanpa.. Cintamu aku resah
    Tanpa.. Kasihmu aku hampa
    Tanpa.. Dirimu aku mati

    ReplyDelete