Pages

Monday, April 19, 2010

~~ akAuN Oh aKaUn~~


tataw cemane aku boleh terjebak dengan AKAUN..
ikutkan bendealah nilah yang aku paling TAK SUKE, BENCI dengan MENYAMPAH...
sejak bile?? sejak kurun ke 19 lagi.. huhuhu.
ingat lagi... mase mule2 blajo akaun yg sangatlah basic dalam KH.. haishhh.. mmg aku tak suke..
(sebab tu time PMR.. KH aku dapat teruk.walopun soalan cme tye bnde yg sangatla basicnye..... ehe....)
tp agak legela sebab naik jek tingkatan pat ngn5.. dh tak ade akaun lagi....
tp... bergantilah plak dengan subjek FIZIK, KIMIA dgn ADD MATH.. yg sejak dri azali pon mmg aku tak minat.. kenape?? jgn tye... aku tataw sebabnye...huhu.
tapi.. bak kate orang.. jangan benci sangat nanti dapat.... tu la yg aku dh kene...
abes sekolah dengan keputusan SPM yg macm hape.. aku smbunglah blajo kat POLITEKNIK MERLIMAU nun jauh kat Melake tuh. (jauhlah sangt dari bee pee tuh.. huhu)
dapat plak wat dip akaun.. tatawlah plak mohon men2 pon boleh dapat...
tapi.. disebabkan aku rase aku tak boleh ngam dengan POM 6.. aku pon pergilah jugak... haha
sebab tu.. dalam subjek akaun terutamanya AKAUN KEWANGAN 1 sampai 3 aku pling tinggi pon dapat B+ jek... cme akaun kewangan 4 jek dapat A.. itupon aku rase sebab soklannya lebih mudah difahami dan senang... ehe....
skang ni dapat smbglah plak kat UUM Sintok ni....(baru le cakap NUN... heeee)
dapt buat kos PENDIDIKAN AKAUN lagi...
habislah anak murid aku t... sumenye EXCELLENT lah sgt... hehe
hehe.. ok anak murid panggil cikgu CIKGU DILA ye... kehkehkeh.... cikgu baikkan?? haha
ape2 pon... wish me luk... doakan aku dapt wat yg terbek...
(tibe2 terase nak nyanyi lagu kami guru Malaysia.. hehe)
p/s: skang nih tgh sedia tok final... subjek ape?? tentulah AKAUN KEWANGAN 1... hhehe. dh2 g smbung study~~~~~

prepare to the unprepared

~~cinta adalah sebuah dunia~~
~ di dalamnya penuh warna, penuh rasa dan penuh cerita~
~~dunia yang hanya ada AKU dan DIA~~




No comments:

Post a Comment