Pages

Sunday, May 22, 2011

~~aku yang nak gila tapi belom gila lagik.~~


papan putih yang aku dah conteng dengan pesanan penaja...


buku F.A.R III yang aku tak suka...


meja aku yang serabut....


oke..
sekarang ni tiba saat yang ditunggu-tunggu...
exam time!!!
haihhhh..
sebenarnya aku tak tunggu pon.... kalau boleh nak elak..
kalau aku bukak U sendiri.. aku tak nak bagi budak2 serabut dengan exam... ahakz!!
aku tak suka dengan exam sebab aku tak boleh bersenang lenang seperti selalu..
tak boleh tido dengan tenang.. tak boleh buat apa yang aku nak.. and op kos.. membaca buku dan menghafal rumus perakaunan tak termasuk dalam senarai benda yang aku suka buat.
ehe..
oke.. daripada enam, tiga paper dah selamat.. bolehlah kata selamat dalam konteks Alhamdulillah.. (tiga-tiga subjek pendidikan yang baca-baca dan hafal2.. i loikkee!!)
yang aku bingung ni.. yang lagi tiga ni...
berderet engkau.... 24,25,26 hb 5
susah-susah engkau...
tiga-tiga pon subjek akaun.. tapi yang paling aku super gerun..
kira-kira... financial accounting and reporting iii a.k.a FAR III
aku tak suka sungguh...
dari yang I sampailah yang III
aku memang tak berkenan sungguh subjek nih...
pasai tu la result aku C sokmo... adeh...
ramai yang cakap aku tak suka akaun.. tapi bakal cikgu akaun... macam mana tuh??
ehe.. nak wat cane... aku redha jek..
yela.. t ajar budak-budak tingkatan 4 dengan 5 mana ada belajar akaun susah2 segala..
belajar basic jek.. takat basic aku bolehlah gagah lagi...
seriusss aku tak suka FAR nih...
cepat2lah abis periksa.. otak aku dah serabut nih.....
tak sabar nak duduk bersenang lenang sambil menonton cerita di tv tak lupa jugak di hd.. heheh.
doakan jela aku dapat buat yang terbaik dalam tiga-tiga subjek ni.. asal tak repeat sudahla... aminnnnn... ya Rabbal Alamin...

ps: hd aku dah penuh dengan cerita2 baru yang bezz.. tunggu masa nak tengok jek.... =)

No comments:

Post a Comment