Pages

Tuesday, April 19, 2011

~~janganlah demam~~ (-__-)

assalamualaikum
bertemu lagi kita dalam rancangan........
ececece....
sabau jekla...
holla all....
[macam ramai je yang tukang baca... entah2 tulis sendiri baca pon sendiri...ahakz]

heeeeee
Mr. tarantula dah buat sarang dah kat sini pasal dah lama tak update entri..
nak wat cane.. mood menulis tak sampai lagi...
di petang yang hening ni la tiba-tiba terasa nak meluahkan isi hati...
ngeeee

cuaca kat hutan sintok nih tak menentu..
jap-jap panas terrrriiiiikkkk sangat...
pastu hujan....
pastu panas balik...
aku yang dulu pergi kelas malas nak bawa payung dah mula berjinak-jinak bawa payung..
pasal pa?
sebab makin gelap...
pastu kulit muka mengelupas...
jadi untuk mengurangkan kesan sampingan nak tak nak bawa jugakla payung biru yang dulu-dulu hanya bermastautin di atas almari buku [strategik punya tempat aku letak.. hahaha]
kalaulah korang tengok kaki aku...
dah berbelang belang... haha
sebab kasut aku bertali-tali...
pulak tu ada pula tali bersilang kat atas..
apa lagi... kat dua-dua kaki ada tanda 'X'..
tak caya meh tengok....
heeee tapi memandangkan setelah diambil gambar nampak macam pelik jek keadaan kaki tu..
aku tak jadila letak....
nanti menjatuhkan saham aku yang dah sememangnya rendah ni..... haha

sebab cuaca yang tak menentu juga, aku sejak-sejak ni dok pulunla minum ais tiap-tiap ari...
air masak aku kosong aku minum juga.. ais pon aku bantai...
yela... sebab panas sangat... aku tak tahan...
satu hari mesti sati plastik air berais aku beli...
asal pergi cafe jek..

"bang.... teh o ais satu.."

"bang.... teh o ais limau satu.. limau buang luar"

tu jek keje aku hari-hari...
sampailah satu saat dah start bersin-bersin..
pastu diikuti dengan batuk...
pastu selsema...
hahaha...
tapi dalam2 aku sihat tak sihat sempat juga aku membeli cool blog..
latte with pearl lagi uuuuu....
berkolaborasi dengan puan rumate.. cappucino with pearl..
ha.. amik kau.. makin terbatuk2 aku...

hehe. cuma sekarang nih aku mengharapkan..
janganlah demam..
minggu ni ada plan baek punye.....
kalau demam tak syokla...
sebab last aktiviti bersama pon aku demam...
tapi dah nama pon aktiviti berjalan...
demam-demam pon redah jugak...
[aritu, pas minum air kelapa alamanda tetiba jadi elok. haha]

kan?kan?kan?

assigment pon tinggal lagi sikit jek....
lepas je presentation esok...
aku boleh tersenyum dengan lebar.... heee

okelah... sampai disini saja....
aku dah habis benda nak cerita
yela.... hidup aku memang membosankan...
layan jela....
hahahaaa=)


ps: wish me luck to presentation esok... nggggeeee

No comments:

Post a Comment