Pages

Sunday, March 6, 2011

Membersihkan sarang labah-labah




holla~~!!!!
warggghh.. lame gile tak update...
haha. bukan sebab bz.. tpi sebab terlupe ade blog... ahakz..
aku..?
?
menjalani hidup macam biasa...
hari-hari pon malas nak bangun pagi..
hari2 pon kene berebut bas...(aku sengaja besokan!! haha)
haha.. almaklumlah.. wit ptptn tak cukup nak wat bayar muke kete.. apatah lg nak wat byr bulan2...
rutin?
berjogging di tasek.. smbil cuci mate tgk org dating..
ahakz..
ape ke hal...
makasela kepada puan rumate.. (kalo la mcm fb boleh men tag2.. dh lame aku tag.. kan??) sebab kerana pan rumate la aku dapat cuci mata kat tasek hampir setiap hari..
den smbil2 cuci mate..

kuarla peluh cket2...

aku kan menyahut seruan untuk amalkan gaya idop sehat..(sehatlah sgt.. wakakakaka)

tp..

terase diri maken malas...

adakah kerana faktor usia?
hahah.. muda lagi.. muda lagi...
ape2 hal pon.. bersehkan srg labah2 dlu....
ahakz.. ps: cek lgu bru... (lgu baru kat blog.. walopun lgu tu sebnrnye dh lama.. sebab tetibe terminat kat IU.. haha



"die ni bukan rumate.. die nih jiran jek.. haha"

No comments:

Post a Comment