Pages

Wednesday, May 5, 2010

tAdAimA~~~!!!!



kalo nak diterjemahkan
dalam bahasa melayu...
maksud die... im home....
tp bahasa melayu ke tuh?? hehe
{ sebab.. nak ditranslatekan dalam BM bunyinye jd aku dah pulang ke rumah..
mcm skema n pnjg ngat..hahaha}

betol... sangat seronok berada dirumah.
walaupun mcm2 keje kene buat.. ditmbah lagi dengan keadaan air di johor yang kene catu selang sehari...
aku still bahagia... bahagia sebab tak payah pk ape2...
ade mak, ayah, raziq, cameen. amer, dan si gemok amar yang kadang2 wat geng aku bergado...
kat sane mane boleh bergado.
kang jd issue dan bahan umpatan.. hehe
umie.. dah lame tak jumpe sebab die kat asrama..
berusaha mengorbankan mse enjoy tok pass exam SPM wif flying colours...
tp takpela.. t die balik lg sekali.. aku jumpela...
sebab.. ikutkan tak payah balik pon tak ape...
juz 5 day je kat umah.. 4 malam tak terase ape..
pejam celik.. celik pejam dh kene balik sane balik...
even juz tok seploh ari je kat UUM...
tp bagaikan seploh thun.. hehe

dan due ari dirumah.. menu masakan ialah:
selasa: ayam msk sup, ikan perkasam, pucuk kayu manis aku grg ikut suke dengan ikan caru grg bersama kicap perah bawang cmpoq lada idop..
simple tp sedap.....
rabu: ayam masak grg kunyit, sambal telo dan sup kentang...
hehehe.. oklah tu.. wat isi perot family aku....

dan.. hati ni pon tgh bahagia, berdebo2.. dan berbunga2....
bile aku taw kat sisi ni ade yg sayang... ade yg jaga.. ada yang sentiasa ada bile aku memerlukan..
dan DIA berubah menjadi yang lebih baik sebab aku.. menerima aku seadanya.. kelemahan dan keburukan aku, dan beruasaha menjaga hati aku sebaik mungkin..
even aku taw.. aku tak sebagus dia dalam menjaga perhubungan.

tp aku risau jugak..
sebab tataw hbgn nih boleh bertahan berapa lame...
aku mengharapkan kami kekal..
tp jodoh kan kat tangan Allah...
kite cume berusaha untuk buat yang sebaik mungkin...

ape2 hal pon... hidup kene diteruskan..
konflik adelah lumrah...
jgn salahkan takdir.. kerana ape yg penting adalah mcmne kite menghadapi takdir...
meminjam kate my cousin..
live hell or live well..
u choose~~~~





Don't let someone become your everything, because when they're gone you have nothing!

No comments:

Post a Comment