Pages

Saturday, May 15, 2010

keNapeLa~~~~?????/

kenapela....
ade je manusia yang suke menyibuk hal orang lain...
aku jdik tak faham....
seboleh2 nak mengorek rahsia orang..
selagi tak taw.. tak puas...
mgkin tak salah nak menjadi seorang yang pengambil tahu...
tapi.. kalo dah dalam2 orang pon nak taw
ape kes???
aku tibe2 jdik marah...
tibe2 rase jengkel...
kenapela ade yg mcm ni...
menyusahkan diorang ke??
bguss sgt ke diorang nih???
ade menganggu gugat ido diorg ke???
aku tak paham...
yaAllah... mintak dijauhkan aku menjadi orang yang sebegitu...
dan aku mintak diampunkan sume dose2 aku...
biarlah diorg ckp aku berpura2 baik..
kera sumbang ke...
tak apela...
dari dok mengorek rahsia orang mcm paparazzi tak bertauliah..
dari menambah dosa yang mmg sedia banyak...
tol tak???


~~aku adalah aku~~

No comments:

Post a Comment